2011/05/27

Örülünk? Örülünk! ...márkahűség a négyzeten

Bringaláz foglalja le az érdeklődésem mostanság. Nézem a Giro Italia-t és élvezem ha tekerhetem az új bicóm.
Hamar feltűnt, hogy a Giro-n szinte minden szervízautó Skoda Octavia. Tágas takarékos és szép.











Aztán a minap ráleltem kellemes meglepetésként a tényre, miszerint a Superior gyártja a Skoda kerékpárokat is. Sőt az én SUP 829 -es bringám a 2010-es Yeti bringa :) (nagy kerék = óriás láb)
Mióta az Apple termékeket megkedveltem és nem nyúltam mellé egyik kütyüjük vásárlásával sem azóta, ha nem is mindíg és nem is teljes következetességgel, de odafigyelek arra hogy az újonnan érkező tárgyak kapcsolódjanak egymáshoz. Ebben ez a véletlen Superior - Skoda összefonódás is elégedettségre adott okot. Két olyan márka termékét használom amikkel teljes mértékben elégedett vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése