2010/03/28

Új kincs - Csutorás Aranycsapat


A minap betértem a közelben lévő Borfalu bortékába. Már korábban is vásároltam itt óvatosan szemezgetve saját ízlés alapján, de most határozott céllal egy különleges születésnapi ajándékért tértem be. Jóapám finoman fogalmazva is "focibolond" így a soron következő 62. születésnapjára egy Csutorás bikavér válogatással fogom meglepni amely sorozatot az Aranycsapat ihlette. A különleges ötlet és a csomagolás megvalósításának módja (címkék, doboz) már önmagában is szívmelengető és értéket sugall, de a tartalom sem utolsó. Az egyetlen szívfájdalmam, hogy a teljes sorozatról már lecsúsztam.

Ha valakit bővebben is érdekel az eredet története és a beltartalom: Csutorás Pince


Nem mellesleg Borfalu Klub tag lettem... A legközelebbi pókerpartin borkóstolás is lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése